söndag 16 september 2007

Stort intresse!


Hej!
Idag har Bilsport varit i Östersund för att göra repotage om lite bilar här ifrån trakterna.
Men de visade sig att lite bilar inte var lite bilar utan väldigt många.
Chefen på Bilsport ringde för ca en vecka sedan till Mikael Godén för att undra om han kände till några coola bilar!
Uppenbarligen så spred sig detta rykte ganska fort för att det var väldigt många bilar som var där och ville visa upp!
För mig så kändes det som ett bra tillfälle att visa upp båda mina s40 bilar, så då var det bara att ta tillfället i akt..
Jag tycker att det är roligt att det finns ett stort intresse här hemma i Östersund, det visar att det kanske skulle gå att utveckla motorsporten...
Nu är det bara en vecka kvar till årets sista race.
Jag hoppas att ni är lika laddade som jag!!

MVH// Freddie

Inga kommentarer: