onsdag 19 september 2007

Klar för start!

Ja då var bilen färdig för att förhoppningsvis kunna ta mig till en ny seger nu i helgen!!
I går kväll var jag inne i Östersund hos "Jannes mek" och justerade till bilen med laserverktyg för att få bästa möjliga hjulvinklar på bilen.
Innan varje race så brukar jag göra en hjulinställnig för att optimera bilen för varje specifik bana.
Som nu t.ex. på Karlskoga så är det väldigt mycket svängar som det inte är så höga farter i.
Till skillnad från Falkenberg där vi var senast där det i stora drag bara är snabba kurvor.
Så vad jag har gjort nu är att justerat lite mer toe ut, och lite mer camber på höger hjulet.
Ikväll så ska vi lasta för att kunna åka i morgon efter jag slutat arbeta så inget gör sig själv har jag märkt!!
Hoppas att ni vill följa mig under fredag och lördag för vi ska pröva för första gången att ge rapporter efter varje gång jag har varit ute och kört.
Ha det så bra tills dess!

MVH// Freddie

Inga kommentarer: