torsdag 13 september 2007

Äntligen!

Hej hej!
Äntligen börjar hemsidan ta form, vi har arbetat hårt för en gångs skull med att försöka göra sidan så enkel och smidig som möjligt för både er läsare och framför allt för mig att kunna uppdatera och hålla hemsidan vid liv.
Just nu så har vi en ganska så hektisk period då vi ska köra vårat sista race för säsongen den 22 september på karlskoga, och helgen därpå så ska jag anordna en bussresa ner till mantorp där finalen i STCC körs!
Vad gäller min S40 och Simons R5a så håller vi på för fullt med att preppa och repa inför final racet.
På min bil så har vi lagat växelspaken som vid senaste tävlingen tro de eller ej men den gick av!!! Själv har jag aldrig varit med om de och hoppas att jag kommer slippa konstiga fel i framtiden som det i fortsättningen.
Utöver det så ska jag göra en hjulinställning i början på nästa vecka, för att försöka nå en fjärde seger den här säsongen!
På Simons bil så håller vi på med att försöka trycka ut lite bucklor från förra racets tuffa heat.
MVH// Freddie

Inga kommentarer: