lördag 15 maj 2010

Andra kvalet avklarat!

Så har jag då äntligen fått köra bilen! Det var en riktigt kul upplevelse, mycket nytt, ny bana, högerstyrd bil och paddlar till växelspak!
Jag började lite lugnt för att lära mig hur allt fungerade, det gick riktigt bra, bättre och bättre tider men ändå ganska lugn körning. Det som var lite svårt att hitta var bromspunkterna, det är så otroligt bra bromsar! Det går att bromsa hur hårt och sent som helst känns det som. Men jag tog det ganska lugnt och lärde mig banan och bilen så mycket som möjligt.
Som väntat kunde jag inte förbättra Hampus kvaltid, men vi startar ändå som tvåa bland GT B bilarna och på en elfteplats totalt.
Inte heller Poker kunde förbättra Tonys tid, men dom startar ändå på en tredje plats i morgondagens första race.
I båda morgondagens race så kommer Hampus att köra första delen och jag andra!
Ha det gott så hörs vi efter första racet i morron!
Freddie

1 kommentar:

Lillian sa...

Ett jättestort LYCKA TILL i morgondagen tävling min lilla gullgubbe!!!
Kramar från mamma