lördag 26 september 2009

Vilken avslutning!


Det blev en härlig avslutning på säsongen! En tredjeplats och seger i Aspen Junior Challange och även årets rookie!
Jag startade från nionde ruta, gjorde en bra start och var snabbt uppe på en sjunde plats, bilen funkade perfekt och jag kände att det gick att köra snabbt, samtidigt som några av mina konkurrenter gjorde misstag, eller körde sönder kunde jag avancera till en tredjeplats efter tvåan Micke Wärn och ettan Magnus Krokström. Min teamkompis Ole Martin Lindum tog hem Camaro Cup totalt för sjätte gången.
Jag hade andra snabbaste tid i racet, endast en tiondel efter Micke Wärn. I kväll blir det fest för att fira segern i Aspen Junior Cup och tredjeplatsen. Det kommer en utförligare raceraport senare.
Ha det så gott i kväll, det ska vi ha!
Freddie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så , himla jäkla bra Magnusson. Jag gläds med dig , bra jobbat med sponsorer , bil och inte minst körningen. verkligen bra kämpat. Hoppas ni fått upp ögonen på folk så det blir nya Camaron nästa år.

//Ubbe uppe i Östersund....:-)

K sa...

Stort grattis från Oslo!

Thommy sa...

GRATTIS FREDDIE!
Starkt jobbat bakom ratten!