onsdag 8 juli 2009

Falkenberg nästa!!!


Så var det då dags för race 7 och 8, Det är tätt mellan racen nu.
Denna gång är det den snabba banan i Falkenberg som gäller, det är en mycket härlig bana, det går verkligen undan där. Det blir kul.
Jag har ganska bra erfarenheter från Falkenberg i fjol då jag körde Volvo var jag snabbast i båda racen och satte även varvrekord för Volvo Original.
Men nu blir det nog tuffare att vara snabbast, men vi har fixat lite med bilen så vi hoppas att vi kommer att vara snabba nu med. Jag måste ta poäng i båda racen, då jag tappat ganska mycket efter två brutna lopp. Men går det bra nu så finns det möjligt att klättra i tabellen.
Så håll tummarna!
Ni glömmer väl inte att kolla på Viasat Motor på lördagen då det är sändningar hela dagen från STCC, jag vet just nu inte vilka tider som gäller, men håll utkik i tv-tablån.
Och och både fredagens och lördagens race kan ni följa på min hemsida www.freddie.se Det går även att höra liveljud och se livetider på stcc.se.
Väl mött!
Fredric

Inga kommentarer: