lördag 26 juli 2008

Första vinsten!!!

Nu kom äntligen årets första vinnst!!
Det blev en väldigt spektakulär start där jag och Erik låg sida vid sida i två kurvor och backspeglarna tog i varandra när vi sedan gick upp på första krönet och då small de!
Vad som riktigt hände vet ja inte riktigt men jag fick en smäll på vänster bak och fick en liten sladd åt vänste följt av en jätte sladd åt höger och vänstra bakhjulet utanför banan!
Det kändes som att det skulle komma ett helt band av bilar och passera men otroligt nog så lyckades jag parera sladden och behålla ledningen, och under racets gång så blev min ledning bara större och större!
Så efter femton varv med bara bra tider och en vinnst med mig från första racet så känns det bra innför i morgon då jag startar tvåa brövid Erik!

Prisutdelningen hålls senare ikväll så jag kanske lägger ut någon bild från det om jag hinner!

I morgon så kör vi en warm up kl 10:30 så vi hörs efter det!!

MVH// Freddie

Inga kommentarer: