fredag 28 september 2007

STCC nästa!


Hej!
Nu åker jag ner till mantorp för att kolla på STCCs finalrace som går nu i helgen!
I veckan som gått så har jag blivit uppringd av ett STCC-team, stallchefen ville att jag skulle komma ner nu i helgen för att kolla lite i deras team och så.
Han sa också att han ville prata lite om nästa säsong, och då jag för tillfället inte vet vad jag ska köra så passar det perfekt!
Vi i teamet har haft som målsättning inför nästa år att köra STCC och försöka klättra lite i karriärsstegen...
Så jag tänkte att jag ska åka ner och kolla vad vi kan komma fram till under helgen.
Jag ska även ta med mig några killar på ett företag här ifrån Östersund, så dom får se lite vad det handlar om!
Kanske kommer någon uppdatering under helgen oxå så håll utkik!!!

MVH// Freddie

Inga kommentarer: