torsdag 9 augusti 2012

Äntligen race på hemmaplan!

För första gången i min gokart/racing karriär får jag tävla på hemmaplan!
Det känns riktigt kul och spännande, vill gärna visa mina sponsorer och kompisar och andra som följt mig under de 16 år som jag tävlat.
Det är också kul för mina sponsorer att få uppleva racing på nära håll. Vill också välkomna Hammerdals Betong som en ny samarbetspartner!
Vi har jobbat stenhårt med att få bilen tävlingsklar till denna tävling, den var körbar för en vecka sedan och då gjorde vi ett funktionstest och det gick riktigt bra. Allt verkade fungera, men vi rev ner en el del av bilen och gick igenom det mesta en gång till för att säkerställa alla ev. fel som kan komma att uppstå.
Nu är vi laddade till tusen och fredag eftermiddag är det första testet och senare på kvällen kör vi vårt kval!
Hoppas ni dyker upp i helgen och hejar på mig!
Kom gärna in i tältet och hälsa på!
Ha de gött!
Freddie

Inga kommentarer: