fredag 26 februari 2010

Prisutdelning


Det blev en bra kväll när Camaro Cup-föreningen delade ut priserna för säsongen 2009 på Bäcka herrgård i Orsa. Det var en trevlig tillställning med många hyllningar och god mat. Ole-Martin Lindum tog hem hela tre priser under kvällen. Ted Westerfors prisades också för sitt engagemang och arbete för klassen.
För mig gick det riktigt bra, tre priser och en check fick jag med mig hem!
Förutom priset för Rookie of the year fick jag också pris för min totala femteplats och även som bästa junior!

Pristagare specialpriser Camaro Cup 2009

Union Trophy: Till Norge Ole-Martin Lindum
Five Star Menu: Per o Anki
Rookie of the year: Freddie Magnusson
Bad luck of the year: Tommie Eliasson
Driver progress of the year: Marcus Larsson
Big bang of the year: Janne Nilsson
Fighter of the year: Fredrik Roos
Mechanic of the year: Fredde Nylander
Kaj Hilding Award: Ted Westerfors

Inga kommentarer: