fredag 25 september 2009

Femma i finalen!

Efter att ha startat från åttonde plats kunde jag avancera några platser till en femteplats.
Men det var inte helt enkelt, redan i starten höll det på att ta slut, en bil framför mig snurrade och jag bromsade med följd att bilen bakom mig körde in i min bakkofångare och jag i min tur körde in i han som snurrat, fronten på min bil gick sönder och något mer hände med framvagnen. Men jag hade tur och kom i väg som sjua, och jag avancerade också några platser till en femteplats. Då några varv återstod började bilen bli allt mer svårkörd, speciellt i högerkurvorna och jag tappade en hel del tid. Men med mycket vilja lyckades jag ändå behålla femteplatsen. Nu håller mina meckar på att gå igenom bilen och kollar vad felet är och så hoppas vi på ett bra race i morgon, jag startar då på nionde plats, och det kan bli en tuff uppgift att avancera.
Vi hörs!

Inga kommentarer: