söndag 19 april 2009

Testdag 2.



Nu är vi på väg hem efter en bra testhelg.
Dagens test gick ganska bra då vi fick lite bättre koll på bilen, både på banan och i depån!
Jag försökte ta in så mycket information från Ole-Martin som möjligt igår och tycker att det gav väldigt mycket då vi förbättrade våra tider ganska mycket från igår.
Jag har gjort lite reserch från fjolårets test på kullen också det i april, och då körde Ole-Martin på 59.1 sek runt banan och Fredrick Bylund på 58.3Jag hade mina bästa tider för den här helgen på 2a passet idag då den snabbaste var på 57.5 sek.
Naturligtvis så betyder ju detta inte att jag tror att jag är snabbast på mantorp men däremot att jag absolut hoppas att jag ligger på den övre halvan av startfältet.
Nu väntar två intensiva veckor för att få ordning på bilen och allt som ska fixas inför premieren..

Jag har tänkt att jag ska försöka att uppdatera er med lite bilder under veckan på hur det går så det är bara att hålla koll!

Se film från kullen på länken eller sök på "första testet" på YouTube! http://www.youtube.com/watch?v=kK2rEoc1Zew

MVH/Freddie

Inga kommentarer: