fredag 19 september 2008

Allt känns bra inför kvalen!

Ja det är nu som allvaret börjar, nu är det bara två kval och ett race kvar för den här säsongen!
Dagens 3e och 4e test gick lite bättre än vad dom två första på förmiddagen gjorde, då det hade torkat upp lite till 3e passet.
Jag tyckte att bilen kändes ganska bra och vi gjorde några bra varv och kunde konstatera att vi kör väldigt jämt med Markus som också var grymt snabb!
Markus har alltid trivts bra på den här banan som jag har förstått det, så vi kommer som sagt att få kämpa hårt!
Men som det ser ut i tabellen så är det bara att köra för seger!
Det var lite annorlunda i tabellen än vad jag trodde vilket betyder att jag kan komma tvåa om Markus vinner och att jag måste vara före Erik om jag ska kunna kamma hem den totala segern!

Men som sagt så ska vi göra allt för att vara i toppen på kvalen så vi får bra förutsättningar i racet.

Kval 1 kör vi kl 11.30.

MVH// Freddie

Inga kommentarer: