fredag 27 juni 2008

Test 1 och 2.

Då var de två första testen avklarade!
Första testet för dagen var som vanligt ett pass där vi kände på grejorna för att se så allt fungerade som det ska!
Efter ca halva testet så var jag in i depå för att kolla lite luft i däcken och så allt stod rätt till!
När vi sedan gick ut så försökte jag mig på några snabba varv, men det räckte bara till 3e tid!
Test 2 blev ett lite tjorvigare test med mycke kö och lite konstigt med depå stoppet.
Men jag fick nått varv där jag kunde pröva mina vingar, jag fick klart för mig att det inte bara var jag som hade ett tjorvigt test för jag höjde min tid med 1 tiondel men hade ändå en andra tid!
Sista testet för idag kor vi nu kl 16:40, men jag kommer inte kunna uppdatera direkt efter det men senare under kvällen kommer det att vara inne!!

MVH// Freddie

Inga kommentarer: