fredag 9 maj 2008

Då var det äntligen dags!


Hej hej!
Idag är det premiär för mig och volvon som jag har gjort i ordning under vintern!
Det är första racet som går av stapeln i helgen för mig och SSK-serien.
På sista tiden så har det varit en hel del att göra om man säger som så!
Så jag har inte som ni kanske märkt hunnit fixa så mycket med hemsidan, man jag tänkte att ja ska uppdatera så mycket som möjligt under sommarens gång!
Under alla sommarens tävlingar kan ni följa med under helgerna då ja ska uppdatera efter varje testpass, kval och race!

Jag har precis varigt ute på dagens första test, då vi ville pröva hur bilen fungerade efter motor byte och alla finjusteringar som har gjorts under vintern.
Allt fungerade fint som de känns så de va skönt, vi tog det lungt i början av testet för att se så allt satt fast och att motorn fungeradensom den skulle!
Men mot slutet så böjade vi gasa lite för att se om vi kunde hålla samma fart som dom andra, och de kändes det som att vi kunde då jag hade 3e tid!
nästa pass kör vi kl 14:40.

MVH// Freddie

Inga kommentarer: