lördag 22 september 2007

Då var de slut för den här helgen!!


Hej!
Det verkar som att min otur i år inte vill försvinna, Bilen och jag var en perfekt kombination den här helgen!
Jag har varit mer eller mindre överlägsen mina konkurenter, så nu när jag gav mig ut för att köra tidskörning så var vi ladde till tusen.
Jag kände att jag hade riktigt bra fart och jag letade en lucka för att kunna sätta ett snabbt varv!
MEN då händer det!
MOTORRAS!!!
Det är precis som med växelspaken, de händer mer eller mindre aldrig!!
Trots att jag inte lyckats få ett enda fritt varv utan att behöva slå av på takten så hade jag 2a tid, och skulle med andra ord fått starta från första led!!!
Jaja nu är det lillebror Simon och Bengt Emilsson som får försvara jämtlands färgerna istället for mig.
jag återkommer senare under dagen med resultat från Simon!

MVH// Freddie

1 kommentar: